Friday, December 17, 2010

kenapa status fb aq mcm tu?


”____” ni status fb aq pada December 2 2010 JAM 12:25 a.m.
hentikan membaling pisau ke arah aq
kau sebagai kawan ku, kau hanya melindungi diri sendiri dengan kata2 yang bertatahkan gula2 manis dan membina perisai yang berlambangkan kuasa veto yang innocent demi mengelakkan diri kau dipersalahkan.. dan kemudiannya kata2 tipuan kau berjaya pengaruhi jiwa si pemberi cinta dan menepis ke diri azhar mohamad.
tidak lena tidur malam terfikir kenapakah die menikam aq sedemikian. walaupun tahu aq ditipu bulat2, hati rela membiarkan mereka membaling pisau yang tajam ke kulit chicken pox aq yg segar ini. tidak tahu mengapa. akan tetapi segala rancangan jahatku utk membalas dendam terpadam begitu sahaja apabila melihat muka-muka yang meruntuhkan jiwa raga,mentality, serta maruah aq. aq tahu aq di pihak yg benar, tp tiada siapa berpihak ke arah kulit chicken pox ini kerana attitudeku yg kelihatan shaitan. kisah ini semakin membara di dalam hati apabila mendapat tahu bahawa diriku yg di hitamkan kawan2, dan di baling glitter glitter diamond yang transparent serta palsu membuatkan aq tertanya. siapa sebenarnya 3 sahaja yang membaling glitter glitter diamond yang bersinar serta cahaya ,tidak memandang akan kehidupan seperti KLS kepada aq.kawan itu ibarat diamond.
biarlah aq jahit sendiri zip yang tiada pembukanya di mulut aq. supaya biar angin sahaja yg bertiup. maka apabila angin bertiup sayu selari dengan air muka wajahku yg dikatakan budget hot ini berjaya menyampaikan sesuatu yang jujur.. lebih jujur berbanding sebelum ini. tiada gambar yang dapat menunjukkan kesayuan hati aq sekarang ini x kira lah siapa modelnya.. victoria secret angel, top male model all over the world, tyra banks, x akan berjaya. . terima kasih .
-perasaan marah tiada lagi dalam hati tp terkilan dan berkumpul serta menitik la juga air mata semasa taip text ni-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...